Hindamine
Kindluse Koolis anname 1.-4. õpigrupini õpilasele sõnalist tagasisidet ning alates 5. õpigrupist kombineerime tähelise ja sõnalise tagasiside.
Tagasiside andmine on Kindluse Koolis kogu õppeprotsessi hõlmav süsteem ja toimub õppetöö käigus pidevalt.
- Nädala vaade.
- Õppetegevuste käigus saab õpilane jooksvalt tagasisidet nii suuliselt kui ka kirjalikult (Stuudium, õpilaspäevik). Tagasisidet annavad õpetaja, õpilane ise ja kaasõpilased;
- Nädala lõpus teeb õpilane koostöös õpetajaga kokkuvõtte nädala õpieesmärkide saavutamise kohta. Selle tulemusel tekib tekib õpilasel ülevaade oma hetkeseisu kohta: mis on saavutatud ja mida on veel vaja harjutada;
- Õpilase saavutatud tulemused pannakse Stuudiumisse kirja.
- Trimestri vaade.
- Kindluse Koolis on trimestripõhine õpe. Õppeaastas on kolm trimestrit.
- Õppeaasta vaade.
- Kord aastas toimub õpilase arenguvestlus, kus osalevad õpilane, pereliikmed ja mentor. Arenguvestluse eesmärk on ühises arutelus teha kokkuleppeid õpilase arengu toetamiseks läbi kooli ja kodu koostöö.
Kindluse Kooli õpilase hindamise kord on välja toodud Kindluse Kooli õppekava I osas.
Viited:
- Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus, § 29. Õpilase hindamine
- Eesti Haridusvaldkonna arengukava 2020- 2035, lk. 15-17: Strateegiline eesmärk 2: Õpe on õppijakeskne ja tulevikku vaatav ning õpetajate järelkasv on tagatud. Tegevussuund 2.2
- Tartu Ülikooli Eetikaveeb, Hea kooli käsiraamat: Elukestvat õppimist toetav hindamine