Usume, et parim kool lastele on see,
kus töötab õnnelik õpetaja.
Lähtume kaasava juhtimise põhimõtetest. Igal kooli töötajal on võimalus ning sellega kaasnev vastutus pakkuda ideid, teha valikud ning osaleda demokraatlikus otsustamisprotsessis.
Õpetaja on ekspert, kellel on vabadus otsustada, milliste meetoditega ta töötab, et saavutada kokkulepitud eesmärke õppe- ja koostöös.
Toetame õpetaja igapäevatööd ja enesearengut läbi mentorsüsteemi.
Loome lendude-põhised klassiõpetajate tandemid ja triod:
4 paralleelklassi puhul töötavad 2 klassiõpetajat tihedalt koos 2 klassiga ning on sellest tulenevalt valmis ja võimelised mõlemat klassi juhendama ja üksteist asendama. Kui lennus on 3 paralleelklassi, tekib sarnane koostöö õpetajate kolmikul.Suhtleme avatult ja ausalt ning tuletame üksteistele meelde, et lahenduskeskne suhtumine väljakutsetesse tagab selle, et meie koolis on hea töötada.
Annika Räim
koolijuht
Parim kool maailmale ja lastele on see, kus töötab õnnelik õpetaja.
Maris Laanela
õppejuht
Kõik suured asjad saavad alguse väikestest unistustest ja soovidest.
Kelli Kibar
üldõpetuse õpetaja, 1. lennu mentor
Õpetajana saame panna iga õpilase tundma ennast erilise ja andekana.
Anette Bakmanov
üldõpetuse õpetaja, 1. lennu mentor
Õpetajale on antud hindamatu võimalus inspireerida iga õpilast looma oma teadmiste kindlust.
Katrin Eelmaa
üldõpetuse õpetaja, 1. lennu mentor
Õnnelik on see laps, kes tunneb ennast koolis oodatuna ja turvaliselt.
Merike Randmaa
üldõpetuse õpetaja, 1. lennu mentor
Minu eesmärk on, et laps tuleb kooli heas tujus, on koolis heas tujus ja läheb koolist hea tujuga!
Maris Süld
üldõpetuse õpetaja, 2. lennu mentor
Hea õpetaja on valmis iga lapseni jõudmiseks iga päev uut jalgratast leiutama.
Merilin Pärn
üldõpetuse õpetaja, 2. lennu mentor
Loon igale lapsele turvalise õpikeskkonna. Sellest algab täisväärtuslik õppimine.
Janne Jakimainen
üldõpetuse õpetaja, 2. lennu mentor
Parim tunnustus õpetajale, on laste säravad silmad!
Liis Soppe
üldõpetuse õpetaja, 3. lennu mentor
Usun, et õppimine saab toimuda positiivses õhkkonnas.
Kaire Kivi
üldõpetuse õpetaja, 4. lennu mentor
Usun, et positiivses õhkkonnas koostööd tehes on võimalik väga vingeid asju korda saata.
Marite Hannes
üldõpetuse õpetaja, 5. lennu mentor
Usun, et õpilane vajab eelkõige mentorit, kes on hea kuulaja ja teejuht.
Tanel Lindlo
üldõpetuse õpetaja, 6. lennu mentor, haridustehnoloog
Usun, et ühele probleemile leiab vähemalt 7 töötavat lahendust.
Katre Merilaid
inglise keele õpetaja
Loov lähenemine ning julgus eksida on maailmapildi avardumisel meie parimad kaaslased!
Riin Koppel
muusikaõpetaja
Iga laps on musikaalne! Peame tahtma seda uskuda, näha ja kuulda ning andma võimaluse just temale omasel moel sellel väljenduda!
Karin Pärtel
kehalise kasvatuse ja inimeseõpetuse õpetaja
Liikumine paiskab lahti õnnehormooni, mis toetab koolirõõmu.
Kaarel Jõeväli
kehalise kasvatuse õpetaja
Harmooniline areng on õnneliku inimese kujunemise aluseks.
Gärol Lepik
eripedagoog – eriklassi õpetaja
Iga õpilane peab tundma rõõmu õppimisest ja koolis käimisest!
Raili Tüür
eripedagoog – eriklassi õpetaja
Pole tähtis kui aeglaselt liigud, oluline on mitte seisma jääda.
Nele Randpere
eripedagoog
Usun, et iga laps on andekas, kui tema ümber on inimesed, kelle kõrval saavad anded väljenduda.
Annabel Vilbre
pikapäevarühma kasvataja
Homne kuulub neile, kes valmistuvad selleks täna!
Kairi Auväärt
sekretär
Kui oled ise positiivne, on seda ka ümbritsev.
Inga Valk
söökla juhataja, peakokk
Iga uus päev annab uue võimaluse olla eilsest parem.
Alisa Tuguševa
kokk
Maaja Lindau
administraator
Soovin, et igas päevas oleks hingele pai tegevaid hetki.
Liia Leinus
administraator
Igas päevas võiks olla naeratusi, mis muudavad päeva paremaks.
Mart Männiste
haldusjuht
Haldusjuhina saan hea seista kindla ja turvalise keskkonna eest.
Rainer Restov
remonditööline
Kõik, mis mõnuga õpitud, ei unune eal.