TUGIMEESKOND
Kindluse Kooli tugimeeskond on loodud eesmärgiga pakkuda kvaliteetset tuge õpilastele, lapsevanematele ning kooli meeskonnale.
Selle tarbeks teevad tugikeskuse spetsialistid tihedat koostööd kõikide kaasatud osapooltega.
Kindluse Kooli tugikeskuse moto on “Abi on alati olemas”.
Tugimeeskonna juht
toetab õpilasi, peresid ja koolimeeskonda
planeerib, arendab, toetab ning juhib tugispetsialistide meeskonda
kaardistab erinevate tugiteenuste pakkujaid ning loob nendega koostöösuhte, et tagada vajalikud tugiteenused õpilastele
kaardistab koostöös pedagoogilise meeskonnaga haridusliku erivajadusega õpilasi ning nende vajadusi
loob vajaduse ilmnemisel koostöövõrgustiku õpilast ümbritsevate ametkondade vahel ning osaleb koostöövõrgustiku töös
Psühholoog
hindab õpilase psühhosotsiaalset arengut ja õppeprotsessis toimetulekut mõjutavaid tegureid
nõustab õpilaste isikliku elu, õppetöö ja vaimse tervisega seotud probleemidega toimetulekul
nõustab õpetajaid õpilaste käitumis- ja suhtlemisoskuste arendamisel ja toetava õpikeskkonna loomisel
nõustab lapsevanemat õpilase arengut, õppimist ja käitumist puudutavatel teemadel
osaleb õpilast ümbritsevas koostöövõrgustikus
Eripedagoog
hindab õpilase arengu- ja õpioskuste taset
selgitab välja õpilase arengut mõjutavad ja takistavad tegurid ning toe vajaduse
toetab õpilase tunnetus- ja õpioskuste arendamist individuaal- või rühmatundides
analüüsib dünaamika ja rakendatud tugimeetmete tulemuslikkust
informeerib õpilase vanemaid ja vajadusel nõustab õppetööga toimetuleku toetamise osas
osaleb õpilast ümbritsevas koostöövõrgustikus
Sotsiaalpedagoog
toetab kohanemis-, käitumis- ja õpiprobleemidega õpilase tegutsemisvõimet ja toimetulekut läbi last ümbritseva võrgustiku
kaardistab koostöös õpilase, tugimeeskonna, pedagoogiline meeskond ja lapsevanematega sotsiaalsete ja koolikohustuse täitmist takistavaid probleeme ning nende ennetus- ja lahenduslikes tegevustes osalemine
osaleb õpilast ümbritsevas koostöövõrgustikus
kujundab ja toetab õpilase suhtlemisoskuste ja sotsiaalsete pädevuste kujunemist
hindab õpilase sotsiaalseid oskuseid ning analüüsib eakohast tegutsemisvõimet takistavaid tegureid